Trajanje treninga:

12 sati (dva dana)

Trening namenjen:

Iako svima, trening je prvenstveno namenjen osobama koje rade u oblastima pružanja usluga.

OPIS:

Moglo bi se reći da se kvalitet usluge ogleda, u velikoj meri, u načinu pružanja iste i stepenu zadovoljenja potreba klijenta. Koliko ste vešti u prepoznavanju tih potreba? Koliko ste vešti u komunikaciji, bilo verbalnoj ili neverbalnoj? Kako da prepoznate kojim rečima da se obratite klijentu, kako da dobijete potrebne informacije i komunikacijom utičete na klijenta? Govor, posebno neverbalni, daje nam preko 90% potrebnih informacija. Ključ vašeg uspeha jeste upravo u veštini prepoznavanja tog govora. Bilo da ste restorater, frizer, profesor, automehaničar ili lekar, vi pružate uslugu, a da biste mogli pružiti kvalitetnu uslugu, vi morate znati prepoznati potrebe vašeg klijenta. Šta je to što on želi, šta mu je potrebno? Često klijenti sami nisu svesni svojih potreba. Tu stupa na snagu vaša komunikaciona veština. Uticajem govora dolazite do neophodnih informacija na osnovu kojih ćete biti u mogućnosti da pružite kvalitetnu uslugu i na taj način steknete zadovoljne, verne klijente. 

Trening sadrži:

Veštine i alate koje primenjuju svi uspešni komunikatori.

Dobijate:

Štampani materijal, Sertifikat o završenom treningu „Uticaj govora - NLP u uslužnim delatnostima“ Srdjana Djoković, Fellow Member Trainer IANLP i veštinu.